Etiketter

måndag 10 september 2012

idrott-träningsdagbok

Idag hade vi office på träningen. Det gick sådär blev väldigt trött efter ett tag för vi var tvungna att göra samma sak 4 gånger och det var jobbigt.
Splitt och spagaten gick väl sådär kom ner men det gjorde ont. Min tränare pressade ner mig lite då och då när jag gick upp för det gjorde ont. Vi hade staffetter där vi skulle springa sicksack mallan koner och hoppa gemfota. Vi hade också spring tävling där vi skulle öva vår kondition. Sen hade vi att vi skulle hänga på plintarna och dra upp och ner med benen, det var jobbigt men det gick helt okej.
Vi övade också några dubbelhopp på marken i slutet av träningen. Jag hade 10 min kvar på axeln annars var dem bra ögeln var rund och dubbel toeloop också. salkov får jag öva mera på hade problem att korsa benen i den.

Till nästa gång ska jag ta med vatten till officen, och jag ska kämpa mera med spagaten och splitten så att det inte gör ont när jag går ner. Jag ska heller inte vila så mycket i mellan dem olika sakerna vi gör.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar