Etiketter

torsdag 20 september 2012

idrott-träningsdagbok

Hej.

Idag hade vi hård träning i 1 timme och 25 min. Det gick väl bra förutom att jag sträckte ryggen, och fick ont i knäet när jag ramlade.
Vi skulle hoppa axel stilla stående, och sen i fart. Den gick väl helt okej. Kanske inte min bästa dag idag. Vi skulle köra tyngdträning med armarna också. Vi började med att ha kvar vikterna på händerna och sen saxa i en ring baklänges. Det var jobbigt att hålla upp armarna med tyngder på. Vi körde också lite sitt piruette i slutet. Det blev också en hopp sitt ner i broken legg, måste träna mera på den för ska ha den i mitt program. Och jag ska tävla om 2 veckor.

Till nästa gång ska jag ta hela vantar på mig så att jag inte fryser om händerna, jag ska också ta mer på mig om armarna för jag glömde min kofta. Sen ska jag värma upp lite mera innan jag går ut på isen så att jag inte sträcker mig.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar