Etiketter

måndag 10 september 2012

Idrott-träningsdagbok

Hejhej.

Idag gick det väldigt bra på träningen. Jag fick mycket hjälp med mitt hopp som jag har fastanat på, och nu äntligen gårr det igen. Det var väldigt skönt. Mina piruetter gick också bra, utom liggpiruette för jag har skadat min svans när ja ramlade på isen så det gjorde ont när jag lyfte benet. broken leg gick bra fick väldigt mycket beröm för den också.
Stegen håller ja på att kämpa med tycker att det är svårt att vända åt vissa håll och skär. Har problem med inneskärsbågarna bakot. Men det gick bättre idag när min tränare gav mig ett tips hur jag kunde göra.

Nästa gång ska jag fortsätta att fråga om flera tips så jag kan klara av mina tester och be om mer träning till axel hoppet som jag har fastnat på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar