Etiketter

onsdag 19 september 2012

Idrott-träningsdagbok.

Hej.
Har inte kunnat skriva för har inte tränat på ett tag, för har varit sjuk.
Men idag var jag på träningen, och det gick ganska bra. Vi började med några enkla steg som är med i ett test. Stegen gick väldigt bra, min tränare sa att jag nog kan klara av dem.
Sen började vi hoppa axel. Den hade mer flyt idag, var väldigt nära på att landa den flera gånger, hade typ bara 10 min kvar på den tills den var rund. Vi snurrade och i slutet, jag fick träna på min hopp i sitt ner i broken legg som jag ska få i mitt program senare.
Vi åkte också program på träningen. Gick bra förutom att jag slarvade lite med mina landningar efter hoppen.

Till nästa gång ska jag vara mera noggrann i programet och kämpa mera fast att jag är trött. Sen ska jag ta med vatten flaska för man blev töstig när man åker program.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar