Etiketter

torsdag 11 oktober 2012

Utvärdering- träningsdagbok

1: Mitt mål var att få bättre kondition och att orka springa hela rundan. Min kondition har blivit bättre. Jag orkade nu springa hela gunnesbo rundan, gemnfört med första gången jag sprang. Tiden var där i mot inte bättre, eftersom det regnade och blåste väldigt mycket andra gången jag sprang. Andra gången jag sprang kände jag direkt att jag orkade mycket mer än första gången, och jag kom på ett enkelt sätt att andas på så att man inte blev så andfådd. Min tid första gången var 12 min och nu hade vi 14 secunder. Så tiden hade blivit sämre.

2: Jag har skrivit väldigt mycket i min träningsdagbok. Jag har försökt att skriva ungefär varje dag eftersom jag tränar varje dag. Har märkt att jag tränar ganska mycket. Jag har skrivit ner i min träningsdagbok, vad jag ska tänka på tills nästa gång och jag har använt det. Så träningsdagboken har hjälpt mig.

3: Jag tyckte att det gick bra att skriva träningsdagbok. Jag skrev när jag hade tid. Konditions träningen har varit till nytta för min kondition har blivit mycket bättre. Jag har märkt det på t.ex min konståkning, att jag orkar mycket mera osv. Orienteringen tyckte jag gick sådär. Vi gick inte vilse i alla fall. Vi kom i tid, men vi fick inte så många poäng.

PMI:

P: jag tycker att det har gått bra. Jag har övat upp min kondition och den har blivit mycket bättre. Det har också varit kul att få vara med om hur man utvecklar sin konditon bättre.

I: Det har varit intressant att få öva upp sin kondition. Intervall träningen har också gått bra, där övade jag upp min kondition också.

M: Jag tyckte att vi kunde haft någon till gång där man skulle springa med tid, typ i mitten. Så att man kan se hur man har förbättrats lättare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar