Etiketter

tisdag 9 oktober 2012

Idrott-träningsdagbok

Hej,
Idag hade vi träning på lilla isen. Gick ganska bra. Vi hoppade alla hoppen som finns. Öggel, salkov, toeloop, axel, flipp och lutz. Alla gick väldigt bra, förutom flippen som jag överroterar på hela tiden. Men den gick faktiskt bättre idag. Axeln behöver jag bara hålla inne lite till har typ 5 min kvar, sen kan jag landa den. Vi snurrade också lite i slutet, vi började med bakåt piruette och sedan gick vi vidare till ligg piruette. Vi avslutade med att vi skulle hitta på en egen stegslinga. Min hade väldigt många hopp i sig och snurrer och sen några jacksson steg.

Nästa gång ska jag ta mindre på mig för att det är varmare på lilla isen. Jag ska också ta med vatten-flaska för det är varmt där och man blir mera törstig. Sen ska jag inte ge upp när det gäller vissa av hoppen och piruetter. Annars gick allt bra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar