Etiketter

torsdag 24 januari 2013

Glöm mig inte

Min bok heter glöm mig inte.

Min bok har ett problem och det är att ett spädbarn har blivit bort tagen ur sin spjälsäng mitt i natten. För många år sen så blev Terri inblandad i ett likadant fall. Hon var ute och gick med en tjej i sittvagn när det kom en bil och tog henne i från Terri. Terri har nu blivit anklagad igen att ha tagit barnet med sig som hände för 20 år sen. Stella och Terri försöker hålla sig undan medan det står massor av poliser och journalister utanför dörren. Terri som är Stellas mamma åker in på förhör till polisen, hon säger att hon inte har med saken att göra men de andra tror inte på henne. Stella och Terri påverkas för att, Terri anklagas att ha tagit barnet, och Stella är inblandad för att Terri är hennes mamma.

Jag tror att det kommer att sluta att barnet kommer tillbaka och att Terri blir anklagad över att ha tagit det. Jag tror att det är hon som rövade bort barnet för 20 år sedan också.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar